Ad Interim Commercieel management & Marketing Management

Anmacom beschikt over een breed netwerk van professionals die u kunnen begeleiden bij het ontwerp en de uitvoering van uw commerciële en/of marketingplannen door op interim basis uw organisatie te ondersteunen.

  • Onvoldoende tijd om kansen om te zetten in een plan?

  • Je wil snel resultaat maar weet niet zo goed hoe?

  • Medewerkers hebben het druk met de dagelijkse business?

  • Je wil een verandering doorvoeren maar hebt de mankracht niet om het voor elkaar te krijgen?

  • Te druk met (interne) processen en je kunt je marktkansen onvoldoende oppakken?

  • Onvoldoende ervaring in huis om een commercieel ontwikkelingsproces te managen?

  • Eén van je managers gaat er een tijdje tussenuit?

Anmacom verrijkt je bedrijfsvoering vanuit brede commerciële ervaring bij toonaangevende internationale FMCG-bedrijven, middelgrote (familie)bedrijven en startup/ scale-up.

Zij leidde succesvol verschillende innovatie-, (digitale) transformatie- en veranderingsprojecten in uiteenlopende sectoren als food, non-food, IT, not for profit, business to business en technologie.

Wij helpen je verder.

Op zoek naar een ervaren en proactieve manager en/of ondernemer?

Iemand die zowel katalysator als regisseur is, én die zorg draagt voor de strategie, de plannen én de implementatie?

Neem contact op

Wat zeggen anderen?

I’ve worked with Annelies in a Management Team of a Sara Lee company. She has strong analytical skills, a good balance between brains and heart, combined with a “can do” mentality. She is an inspirational leader for team members.

Piet van Herpen, Senior HR Manager, D.E. Masterblenders 1953

Annelies is een no-nonsense, mens-gerichte en gedreven business professional. Track record als interim marketing directeur en sprankelende strategy consultant in FMCG. En net zo wendbaar en waardevol in bijvoorbeeld zakelijke dienstverlening, fondsenwerving en de publlieke sector. Maakt het verschil!

Paul Hassels Mönning, Dutchmarq

Excellent business consultant in complex positioning process for the Water Alliance, a Public Private Partnership in North of The Netherlands, to enter into the international drink- and wastewatertreatment market.

Anne de Groot, Water alliance, Provincie Friesland

Annelies heeft voor mij (ons) een nieuwe positionering ontwikkeld en uitgewerkt. Zij heeft mij daarbij voortreffelijk begeleid. Ook aan de implementatie ervan heeft zij gewerkt in goede communicatie met de medewerkers. Annelies is creatief, structurerend en communicatief!

Peter Schoof, Hersenstichting

Als je een scherp en concreet marketingadvies nodig hebt, dan is Annelies je man (ze is overigens een leuke vrouw). Annelies gebruikt haar ruime marketingmanagement ervaring om marketingstrategieen te ontwikkelen die vernieuwend zijn, geld opleveren en uitvoerbaar zijn. Mijn opdrachtgevers heeft ze hier naar alle tevredenheid mee geholpen.

Eddy Hus, Management advies en interim management

‘Innovaties worden niet opgediend middels een vaste receptuur. Gelukkig maar, want daarom zijn er ook zoveel verschillende smaken, die allemaal innovatief te noemen zijn. Toch willen we er meer grip en sturing op krijgen, want innovatie is de enige weg naar de toekomst. Annelies is erin geslaagd een praktisch handboek samen te stellen hoe innovatie een sterkere “body & soul” kan krijgen in jouw organisatie; met principes als leidraad, ingebed in een langetermijnstrategie, vormgegeven als een huis en gecultiveerd tot een mindset. Rijkelijk gelardeerd met praktische formats en flops & tops uit de fast moving wereld is het boeiend en inspirerend tegelijk.’

Marcel Joosten, Van Geloven

Over ‘Impact door Innovatie‘: ‘Wat een praktisch handboek, als je werk wil maken van innovatie in je bedrijf! Het bruist, vol met praktijkcases en is vooral een hulpmiddel om zelf of met je team innovatie echt te verankeren in je werk! Innovatie: gewoon doen!’

Dominique Verdaasdonk , Prinses Maxima centrum

Over ‘Impact door innovatie’: ‘Heldere taal, prettig leesbaar, goed gedoseerd in uitleg, voorbeelden en zelf nadenken. De passie van de auteur uit zich in een aantrekkelijk en met geduld uitgelegd stappenplan dat innovatie geloofwaardig dichtbij brengt. Een ontspannen geschreven boek, dat tegelijk prikkelt om energiek aan de slag te gaan.’

Carole Wishaupt, BNG