25 november uitreiking PIM Marketing Literatuurprijs 2021

‘Impact door Innovatie’ is een van de negen genomineerde boeken

Platform Innovatie in Marketing (PIM)
Platform Innovatie in Marketing (PIM)

 🎉 Van harte gefeliciteerd! Dit zijn de 9 genomineerde marketingboeken voor de PIM Marketing Literatuur Prijs 2021 (in alfabetische titelvolgorde):

– Act Human, Karel DemeesterSarah SteenhautJan Callebaut (Uitgeverij LannooCampus)
– Bouw een succesvolle online marktplaats, Wout WithagenJoost Gielen (Boom uitgevers Amsterdam)
– Business Model Shifts, Patrick Van der Pijl (Boom)
– De strategie van de kreeft, Yousri MandourDorien van der HeijdenSven Turnhout (Van Duuren Management)
– Impact door Innovatie, Annelies Huisingh (Van Duuren)
– Marktonderzoekdesign, Iris V. (Boom)
– Uit het transformatiemoeras, Menno Lanting (Uitgeverij Business Contact)
– Why winners give it all, Ed R. Stibbe RM (Van Duuren)
– Zoonotic, Carole Lamarque (LannooCampus)

De PIM Marketing Literatuur Prijs biedt de innovatieve ontwikkelingen in het marketingvak een podium. Vorig jaar won Eveline van Zeeland met haar boek ‘Marketing Design met Customer Journey Mapping’ deze prestigieuze marketingliteratuurprijs.

Op 25 november presenteren de genomineerde auteurs hun boek tijdens de PIM Marketing Literatuur Prijs 2021 uitreiking. De avond biedt een unieke kans om in een kort tijdsbestek veel vernieuwende inzichten op te doen. Aanmelden kan via https://lnkd.in/gmAxVDB.

Geef hier je reactie op dit artikel

Misschien ook interessant…

2021-10-18T08:56:38+00:00